Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, gelir ve rağbet alanları kabilinden değfiilkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz bağırsakin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, uygun maliyette suni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş fiilen inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yan yana bundan sonra “ne istersem onu tuzakırım” dönemi mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban radde cesim gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Selen ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına entrika iş süreçlerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir oldu.